Post by dogtdohajafkind on Feb 12, 2022 10:14:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Burger Shop 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Burger Shop 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mere alle hack ▞▞▞
▞▞▞ Burger Shop 2 2022 version ▞▞▞
Det er fantastisk! Jeg nyder meget becoz af dette spil, og jeg håber, der er del 3 af dette spil
HVER UGE, JEG SKAL STARTE FORfra, VAR PÅ EKSPERT NIVEAU CRAPPY CRAPPY GAME
Berøringskontroller bliver mærkelige.
Blev virkelig glad, da jeg opdagede del 2, så jeg kunne fortsætte med at spille. De introducerede et bredere udvalg af niveauer og fortsatte med den strålende humoristiske historie fra del 1. Fantastisk, fantastisk spil på alle måder. Grafikken, historien, humoren i historien, gameplayet. En bred vifte af niveauer og spilleformer. Kræver ikke køb i appen. Derudover er der ikke for mange annoncer, og du kan spille offline. Jeg anbefaler klart dette spil; Jeg har gennemført det mere end én gang.
Dette spil er fabelagtigt, og jeg elsker det gør, at tankerne er gode og fortsæt med at opdatere dette spil
Det er ok for mange tilføjer, men stadig cool nogle gange
Burger Shop 2 કેઝ્યુઅલ jef
Tonsvis af sjov, ikke for kompliceret, men heller ikke for let. Jeg elsker dette spil. Åh, og du behøver ikke at bruge penge for at spille og have det sjovt.
Nå, min telefon lader mig ikke downloade spil så meget på grund af mobilnetværket, men ud fra priserne og kommentarerne lyder det som et rigtig godt spil, og jeg har også spillet nummer 1, og det var godt, men jeg tror, det ville være en hurtigere måde, fordi alle robotmaskinerne kan hjælpe med at gøre maden hurtigere, så tirsdagens kunder bliver glade og kan komme tilbage eller hvad som helst, og så synes jeg trods alt, at det er et rigtig godt spil.
vanedannende, udfordrende og frisk.
Det er smukt, men ikke noget bedre spil
Jeg plejede at spille dette spil for evigheder siden, dreng er jeg skuffet over, hvor anderledes det er nu... grafik er det eneste, der er det samme ved dette spil... og det var bare kontinuerlige niveauer, hvor du opgraderede tingene, ikke dette 'spil 4 niveauer eller deromkring, så ændrer alt sig'
spillet er aausome, jeg kan virkelig godt lide dette spil
Fyre du laver burger shop 1 var ikke betalt spil, men nu er det betalt dumt selskab min søster blev ked af det
spillet fryser hver gang med kunden, der har top hat
Jeg elsker dette spil meget, fordi jeg spiller dette spil som hver dag, jeg synes, at burger shop 2 er det bedste
Jeg elsker dette spil! Jeg var afhængig af den første! Denne er endnu bedre! Jeg kan godt lide, at den har personlighed. Historien er absolut morsom og interessant. Holder dig interesseret og underholdt! Godt arbejde Gobit! Jeg kan vente på burgerbutik tre!!
Dette er det værste spil og det mest kedelige spil, jeg nogensinde har spillet. Hvorfor eksisterer dette spil overhovedet, og robotterne ser for dumme ud, gør dine karakterer lidt stilfulde, ikke så dumme
elsker det
Dette spil venter. Dette spil er kedeligt
Meget godt spil
Jeg har elsket denne spilserie fra burger shop 1, og det er min så mange gange, at jeg afspiller den igen. Det er sjovt, kontrollerne fungerer godt, og at trykke tilfældigt mellem niveauerne hjælper dig med at holde dig på tæerne. Altid en sjov tid at spille det.
Det var ret sjovt, men de burde lave en burgerbutik 3, hvor vi kan købe ting
Jeg kan godt lide dette spil Tak
Hader dette spil, tho få disse spil fix
Åh! gud jeg elsker dette spil så meget umm jeg har ikke ord at sige om denne app, som læser min pris, du downloader også dette spil, det er så sjovt spil
Jeg elsker dette spil, jeg håber, de laver en buguar-butik3 Jeg har slået dette spil i historietilstand mere end én gang, og det første er også i historietilstand mere end én gang, jeg elsker alt ved begge disse spil for dårligt, jeg har andre ting i livet skal gøre eller jeg spiller dem begge 24/7 ærligt, ingen spøg, jeg vil
Jeg elsker burger shop 2, fordi vores kunder er fantastiske charrr HAHAHHAHA MEN IM vil give 3 stjerne i gameplayet 1 stjerne for grafik 2 stjerne for kontroller jeg vil give flere stjerner, hvis jeg er tilfreds med dette spil
Jeg kan virkelig godt lide spil, men det går lidt for hurtigt, hvor du får dem alle
Dette spil er rart, mine børn elsker det spil, fordi det lærer børn at lave mad, seje tanker
Jeg synes, det er rart at spille dette spil
Idk
det er et ok ok spil. Spillet har for mange kunder ad gangen.
Meget dårligt spil. Du bør ikke installere det. Virkelig frustration spil. BTW Glædelig aprilsnar
Jeg nyder at spille dette spil. Niveauer bliver sværere, mens du går.
For mange annoncer
dårligt
Når du er væk, lav en burgerbutik virkelig godt lide spillet, så hvornår kommer du ud med del 3, det var det tak, fordi du har del 1, del 2, og du skal lave en bil på 3 til dette spil, jeg elsker alle niveauerne
Burger Shop 2 Опуштене dmde
Store
Juego de lucha animal Kung Fu Aventura ozs
Godt, men ikke et særlig godt spil
Nicee app, men det er taff når niveauet er op og ip
Ikke sjovt, lidt kedeligt
Det er et godt spil, jeg kan godt lide det😊 men når jeg spiller dette spil for meget, keder jeg mig 😟😟 det er derfor jeg giver dig 3 stjerner ⛥⛥⛥
Jeg kunne ikke lide dette spil
Hvis du skal lave et spil, så gør det i det mindste ordentligt. Patetisk at du gør ordrer umulige at afslutte i tide med stor tålmodighed og ingen polly pops i ekstrem tilstand. Al den mad kunden efterspørger burde allerede være der klar til at blive afhentet!!! Jeg skal ikke smide alt i skraldespanden, bare for at det endelig giver mig noget at vælge imellem, som kunden ønsker. HAR INDSTILLET SAMME NIVEAU IGEN OG IGEN.
bath kharab h værste spil i mit liv
Ifølge mig er spillet forfærdeligt. Den første kamp var meget bedre. Det ene niveau laver du mig til at servere omeletter og det andet burger
Jeg elsker dette spil. Det er et sjovt twist på den originale burgerbutik, men det bliver ikke umuligt svært til sidst. Det sluttede for tidligt efter min mening! Jeg kan godt lide, hvordan dette spil skifter det op fra morgenmad til aftensmad i forhold til det første, som er de samme elementer på hvert niveau. Det er ekstremt vanedannende!! Hvis du kan lide en udfordring, og du elsker mad-/serveringsspil, er det denne! Åh, og næsten ingen annoncer!
Dette spil er lidt kedeligt og annoncerne er meget lange! Ret det venligst!
Dette spil er fantastisk ligesom burger shop 1 Jeg nyder virkelig at spille dette spil, og hvis du læser dette, og du vil downloade det, skal du downloade det
Bekar e khass.