Post by dogtdohajafkind on Feb 12, 2022 10:19:53 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ace Defender: Dragon War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ace Defender: Dragon War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod mer uthållighet ▞▞▞
▞▞▞ Ace Defender: Dragon War 2022 version ▞▞▞
Roligt hjältesamlarspel med fantastiska konstverk! Har några kartor i tornförsvarsstil, men de flesta striderna är turbaserade och alla hjältar använder sina färdigheter automatiskt.
Roligt och lätt att förstå
Det är riktigt roligt att spela! Jag tycker om det! Det finns många karaktärer du kan få och kan prata med människor! Fantastisk! Jag älskar stilen och spelet är bara riktigt roligt! 5/5
Har bra potential men jag kan aldrig logga in? Vad är poängen? Det säger hela tiden att nätverket är instabilt.Bokstavligen det enda spelet jag någonsin har haft så många nätverksproblem med. Varför inte förbättra dina nätverksproblem? Verkar galet. Köp inget för det här spelet. Inget att säga om du någonsin kommer att kunna använda den.
Dumb Ways to Die Įprastos temos ybq
Jag kan inte öppna den längre. Det står "nätverksfel" i laddningsskärmen efter 50 procents laddning. Whyyyy
Jag är här för tornförsvar, inte ett typiskt inaktivt spel
Detta är ett mycket avkopplande spel. Ingen press alls! Även om du är AFK behöver du inte oroa dig för att inte kunna uppgradera alls.
Skulle behöva lite arbete, gillar inte den höga borttagningskostnaden för rustningar vi redan har. Och det skulle kunna göras enklare att blanda igenom rustningarna på karaktärerna. Hmu för fler bra idéer.
Knappt ens ett tornförsvar. 1 av 20 nivåer är. Främst bara Auto clicker cash grab
Jag älskar verkligen det här spelet. Eftersom den har Auto och du kan slipa utan att spela den
Riktigt trevlig tidsdödare och inte för hårt på din batteritid
Ett sådant värdelöst nätverkssystem. Jag har många problem med instabilt nätverk
Ett bättre namn är ace grind. TD 4 gånger sedan ett utbyteskortspel efter handledningen. För att förtydliga: Annonserna är för ett Tower Defense. Namnet är "Försvar". spelet är en final fantasy-klon och inte alls som ett tornförsvar. Jag spelade några omgångar av tornförsvar tills handledningen dumpade mig i en ändlös Final Fantasy-genre. de lade till precis tillräckligt med tornförsvarsintroduktion för att få ett Play Store-betyg från en annonspush. det här är en själlös försäljare, håll dig borta.
Ace Defender: Dragon War Roolipelit gfs
Jag hittade äntligen detta vackra spel!!! Jag älskar det och det behöver inte betalas för att spela jag älskar det här spelet! Det är inte skräp jag svär!!! Ladda ner så får du se!
Det här spelet är hemskt i annonsen, det är ett slags tornförsvarsspel som såg ok ut men sedan förvandlas det till ett turbaserat spel där du inte bidrar med något till att du inte ens behöver röra telefonen för att spela den när den gör det. tryck bara på start och sitt där och vinner förmodligen, men låt oss säga att du inte vinner du förlorade. Vad ändrar du då? Du har inte kontroll så det finns inget du kan ändra där den enda kontrollen du har är vilka hjältar du kan använda och hur hög deras nivå är
Helt klart den bästa i sitt slag just nu
Falsk marknadsföring. Det här är inte ett tornförsvarsspel. Det är i princip en full-on-klon av AFK-arenan med bättre grafik och samma P2W-element. TD är vad spelet annonseras som. Jag spelar summoners girighet och jag tycker om spel som är svåra. Det är bara falsk reklam. Lycka till.
Jag älskar spelet men det enda som jag hoppas att skaparna av spelet skulle kunna lägga till två eller flera av samma karaktär till striden med dig
Väldigt roligt och lätt att spela. Jag önskar bara att det fanns ett sätt att rekrytera till din allians.
Bra spel! Jag skulle kunna spela det här spelet hela dagen och aldrig bli uttråkad. Det enda jag kunde komma på för att göra det här spelet ännu bättre är att ljudeffekterna måste vara mer dynamiska, för det känns inte som att dina hjältar har vaknat till liv när de slåss utan sina unika ljudeffekter. Mycket utrymme för förbättringar!
Jag har verkligen en blast som har svårt att släppa det för att faktiskt afk kan inte vänta med att komma längre!!
Så långt har det gått bra, spelet får dig att vilja gå framåt.
Spelet är roligt, men jag är trött på alla nätverksproblem. Varje nivå eller åtgärd jag gör fryser spelet med ett "nätverksproblem". Mitt wifi är bra och alla mina andra appar fungerar, men den här kraschar.
10000% betala för att vinna. Möjligt att spela spelet gratis, skulle ta decennier att göra några potentiella verkliga framsteg. Oändliga händelser av att suga pengar för att delta effektivt. Spara din tid (och pengar) bara gå vidare och se dig inte tillbaka.
Hatade de ständiga tilläggen för det här spelet... Men det är faktiskt riktigt roligt! Stor överraskning
Fantastiskt spel när du är spelare når nivå 100 svårt att uppgradera
Faktiskt ganska kul, om inte repetitivt.
Svårt att uppgradera efter nivå 100. Och att öppna kort för högre nivå är omöjligt. Alltid samma lågnivåhjältar som inte hjälper i fler storyuppdrag... Skulle vara 5 om ni balanserar kraftfördelningen mellan betalda användare och användare som är gratis att spela också
Det är bara för mycket mjölkning. Annars skulle spelet vara ganska bra
Om du inte är en kreditkortskrigare har du ingen chans i några evenemang eller tävlingar. Det här spelet är extremt lönsamt att vinna, till den grad att du inte har någon chans att tävla, det är synd eftersom spelet är ganska roligt i sig men som nämnt kan du inte tävla, varken i evenemang eller normal spelmekaniker om du inte slösar mycket av pengar.
Detta spel är fantastiskt enkelt det bästa mobilspelet jag har spelat. Det är en Idle Rpg med PVP och fokus på Teambuilding. Utvecklarna är också mycket tillmötesgående och snälla. 5 stjärnor.
Den här uppdateringen är fantastisk!
Försöker ladda mitt konto på en annan enhet men det ger mig hela tiden ett felmeddelande som säger att jag har backup på det generiska kontot som används för att spela spelet
Har spelat det här spelet ett tag och jag tycker att det är ett bra spel. Jag ser mycket om folk pratar om att spendera pengar och att fastna på en viss nivå, men jag har ärligt talat inte sett det eller fastnat alls, jag har passerat nivå 50 och har inte spenderat en cent.
Bara hemskt, du kan inte ens läsa bildtexterna eftersom de inte syns helt.
Ace Defender: Dragon War Rollimängud roq
Vackert men väldigt tråkigt spel. Ingen kontroll över karaktärer - i princip tvungen att spela allt på auto hela tiden.