Post by dogtdohajafkind on Feb 12, 2022 10:31:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking max- matlagingsspill ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking max- matlagingsspill IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mange punkter ▞▞▞
▞▞▞ Cooking max- matlagingsspill 2022 version ▞▞▞
🧡det
Appen er dårlig og svært applikasjon og er veldig glad i applikasjonen
Jeg liker dette spillet, men når vi spiller det siste innholdet henger det alltid
Det var et fantastisk spill
Beste spillet
Cooking max er et fantastisk spill. Jeg liker disse restaurantspillene. Det er beste matlagingsspill for jenter. Liker dette spillet veldig godt.
Dette spillet er favorittspillet mitt, men dette spillet er ikke spist nedlasting fra 1 måned det vil ikke avinstallere spillet, vennligst gjør noe raskere
Beste
gjør hardt for å spille det fast
Beste matlagingsspill med mange nivåer og virkelig. unik opplevelse hadde På veldig lang tid Almosfree å spille en alltid gratis gemsd
Ikke bra matlagingsspill. Jeg hatet ui.
Fryktelig spill jeg liker ikke at du i foodtrucken går tilbake til start- eller femtenivå osv.. Og at du må spørre guildmedlemmene dine om å få en annen assistent... Et annet problem er at det bare er 5 liv, de går så fort ut!!! Det er ikke rettferdig
jeg elsker det
Å lage matdagbok, lage middag, lage mat er veldig nydelig og enestående app jeg elsker å bruke denne appen fordi denne appen har hatt veldig mye glede av det. Jeg elsker å spille dette spillet fordi dette spillet er fantastisk.
Jeg har samlet Alle disse nøklene kan ikke spille nivå 21, vær så snill å fikse spillet det har feil
Matlaging er mer interessant og fantastisk spill. Dette Chefs-restaurantspillet har et godt brukergrensesnitt og mer moro og glede for spilleren.
Nivåene er gode...
U To mange legger hardt to kommer til nivå etter at du har spilt lenge til neste dag så går du videre
Jeg har ventet lenge på å spille en ny episode .... dette er fortsatt fast episode 360 ... Jeg er veldig sint fordi jeg har spilt så langt ... men ingen nye episoder ... håper jeg å spille nye episoder i mange ...
Veldig bra spill
Veldig morsomt spill
Det var morsomt og utfordrende. Her er også annonser, men det plager meg ikke i det hele tatt. Uansett, alt i alt var opplevelsen flott, og dette var virkelig unikt må jeg si.. Dette er første gang jeg spiller denne typen spill som er utfordrende det er derfor jeg vurderer denne 5-stjernen💖
Cooking max er en av de beste applikasjonene, dette er en av de spesielle softwerene for meg, jeg elsker det veldig mye, det er et veldig nært hjertet mitt flott arbeid utført av skaperne
Bra nok
Jeg elsker dette spillet veldig mye, men jeg ble fullført det første hotellet og kom en annen restaurent hvor det er mange brennere jeg var veldig skuffet ellers ingen klager, det er derfor jeg ga bare tre stjerner tq
det er fint og godt spill. Dette kan spilles offline
Cooking max mad chef restaurant er et fint og fantastisk matlagingsspill. Så fine og fantastiske nivåer i dette spillet. De er det beste matlagingsspillet til et annet spill. Bruken er veldig enkel. Jeg liker dette spillet.
Kjempebra
Cooking Max var det verste spillet noensinne, ikke last ned dette spillet er så kjedelig og dette spillet er så ubrukelig
bildet er ikke sant jeg oppgraderer allerede alle, men tallerkenen min er fortsatt en grrr dette skjedde igjen som forrige gang på kyllingsesongen grrr
Jeg spilte nylig cooking city, cooking craz, cooking hot, cooking meieri og matlaging venner, men min beste erfaring med med matlaging max game. Avhengig spill..❤❤💖❤ elsker dette spillet.
Du trenger ikke å bruke penger for å oppgradere varer og matvarer, du må bare spille for å tjene mer penger på hvert nivå. Flott spill så langt!
Dette er en seng-applikasjon for mobiltelefoner
Hvordan må jeg kjøpe kunder med en gang. Da lar du ikke spilleren tjene diamantene. Pengespill og jeg er ikke interessert
Jeg kan ikke gi 5 stjerner fordi det er for tidlig ... men jeg liker å spille dette spillet
Cooking Max:Game masak masakan Arkade dln
Cooking city er en veldig dårlig applikasjon.
Matlaging av meierispill er flott. Det er et fantastisk spill. Ha et matlagingsgalskap-spill. Har mange ting lett å spille. Det er et beste matlagingsspill.++
Fint, men ikke bra
Dette var et fint spill til jeg når 1 brennerne er for trege og jeg har oppgradert den, men det var fortsatt bare en brenner som var for treg og jeg mister nivåene😭
Cooking Max: matlagningsspel Arkadspel mnzc
Dette spillet er fullt av moro.. jeg liker det så godt, men da jeg var på nivå 36.. stopper spillet.. Burgerbutikk åpner ikke. Plzz fiks problemet..
Mye moro og går ikke for fort uansett hvor fort jeg går
Cooking max mad chef's restaurant er et fint og interessant spill. Denne grafikken er så fin og bedre enn andre. Denne funksjonen er så fin og unik. Jeg liker virkelig dette spillet.
Jail Break: Cops Vs Robbers 롤플레잉 ixl
jeg liker det